Cihaz Güvence Paketleri


Cihaz güvence hizmeti, cihazın garanti kapsamı dışında kalan fiziksel hasarının giderilmesini, bozulma ( yüksek voltaj, sıvı teması, darbe sonucu çarpma, yetkisiz müdahale, yüklenen program hataları vb.. ) durumunun ortadan kaldırılmasını sağlayan veya hırsızlık, gasp, kapkaç gibi durumlarda cihazı eşdeğer bir cihaz ile yenileme hizmetidir.



HİZMET SATIŞ FİYAT
Hasar Güvencesi : Kullanıcı hatasından dolayı cihazda oluşan hasarların süre boyunca bir kez
ücretsiz tamir hizmetidir.
Kurumsal / Bireysel 99 TL / 1 Yılda 1 Kez
Çalınma Güvencesi : Süre boyunca çalınan cihaz yerine bir defaya mahsus verilecek eşdeğer
cihaz hakkı içerir.
Kurumsal / Bireysel 99 TL / 1 Yılda 1 Kez
Duble Güvence : Kapsamında hasar ve çalınma riskleri için ikisi bir arada güvence paketidir. Kurumsal / Bireysel 159 TL / 1 Yılda 1 Kez
Hasarlı Teslim Güvencesi : Kiralanan cihazların iadesi anında cihaz üzerindeki hasarların tamir
bedelinin üstlenilmesidir.
Kurumsal / Bireysel 79 TL / 1 Yılda 1 Kez


Kapsam ve Koşullar

  • Güvence paketleri cihazınızı, doğal afetler, kaza sonucu hasar, çalınma durumu gibi risk taşıyan durumlara karşı korur.
  • Aktivasyon işlemi gerçekleştirilmiş olan her cihaz yukarıda belirtilen sigorta kapsamlarından ilk bir yıl içerisinde herhangi birinden sadece 1 kez yararlanabilirler.
  • Cihaz değişim işlemlerinin gerçekleştirilmesi ve ücret iadesi işlemleri kanunen 30 gün içerisinde tamamlanmış olacaktır.
  • Bir ürüne ait seri numarası, birden fazla başvuru için kullanılamaz.
  • Güvence paketleri, satın alma ve aktivasyon işlemlerini eksiksiz olarak cihazın satın alındığı ilk 14 gün içerisinde tamamlayan müşterileri kapsar.  Belirtilen tarihten sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  • Güvence paketine sahip olan bir müşteriden gelen eski cihaz, garanti kapsamı dışında kalan durumlarda, aksi belirtilmediği sürece güvence paketi kullandırılır.
  • Kampanyaya katılan herkes belirtilen tüm şartları kabul etmiş sayılır.
  • Belirtilen güvence paketinden 2. El ürünler faydalanamaz.
  • Güvence paketi devredilemez, satılamaz, üçüncü kişilere kullandırılamaz.
  • Sadece güvence paketini satın almış müşteri tarafından kullanılabilir.
  • Güvence paketi kampanyası, diğer kampanyalar ile birleştirilemez ve birden çok alışverişte kullanılamaz.


SERVİS ETKİNLEŞTİRME


  • Bu güvence paketi, yalnızca bilgisayarınızın alındığı tarihten sonraki ilk 14 gün içerisinde satın alınması ve aktive edilmesi durumunda geçerlidir.
  • Bu hizmet cihazın garanti süresi içerisinde kullanılabilecektir.
  • Güvence paketinin aktive edilmesi için;

    • Güvence paketinizi, dizüstü bilgisayarınızın satın alındığı tarihten sonraki ilk 14 gün içerisinde, www.kossh.com.tr/kayit adresinde “yeni başvuru”  için gerekli link kullanılarak
      • Kullanıcı Bilgilerinin
      • Ürün Bilgilerinin
      • Ürün seri numarasının
      • Satın alma faturasının bir kopyasının iletilmesi gereklidir.

  • Bu işlemin ardından Güvence Paketleri için KDV dahil fiyatın anlaşmalı banka kredi kartıyla siteden ödemesi gerçekleştirilir. Başarıyla sonuçlanan işlemlerin sonunda, başvurunuzun başarıyla alındığı başvuru ekranında ve ayrıca sağlamış olduğunuz e-mail adresinize güvence paketiniz ile ilgili onay durumuna ilişkin bilgi gönderilecektir.
  • Başvuru durumu yine aynı adres üzerinden kontrol edilebilecektir.


  • SERVİS VE DESTEK ALMA


    Bu servis, dizüstü bilgisayarınızın satın alındığı tarihten başlayarak alınan serviste belirtilen süre boyunca geçerlidir.
    Dizüstü bilgisayarınızda herhangi bir sorun ortaya çıkması durumunda, servis desteği almak için lütfen aşağıda açıklanan prosedürleri uygulayın.
    Merkez servisimiz ile irtibat kurmadan önce, lütfen şu adımları uygulayarak kısa bir inceleme yapın.

    • Ürününüzün elektrik şebekesine doğru bir şekilde bağlandığından/pilinin dolu olduğundan ve açıldığından emin olun
    • Aksesuarları ve harici bağlantıları kaldırarak ürünü orijinal yapılandırmasına sıfırlayın. Yeni yüklenen yazılım programlarının sorunlara neden olabileceğini göz önünde bulundurun ve bunları kaldırın.
    • Web sitemizin destek bölümünde ürününüzü kullanma ve sorun giderme konusunda önemli ipuçları ve yazılım güncelleştirmeleri bulabilirsiniz.
    • Destek hattımız 0850 360 86 74 üzerinden sorununuz ile ilgili yardım talep edebilir, yönlendirmeler ile cihazınızın sorunlarının tanımının önceden yapılmasını sağlayabilirsiniz ve kayıt oluşturabilirsiniz.

    Teknik destek almak ya da servis kaydı oluşturmak için yine web sitemizin destek bölümünden kesintisiz olarak faydalanabilirsiniz.

    KAZA SONUCU HASAR KORUMASI


    Kaza sonucu hasar koruması, bu hüküm ve koşullarda listelenen istisnalar dışında, dizüstü bilgisayarınızın çalışması üzerinde olumsuz etkisi olan ve beklenmedik bir dış etkenden kaynaklanan her türlü bozulma veya hasarı kapsar.
    Kaza sonucu hasar oluşması durumunda, lütfen talebin kapsamını sınırlamak ve dizüstü bilgisayarınızı korumak için derhal gerekli tüm önlemleri alın ve herhangi bir onarım yapmayın.
    Lütfen kazadan sonraki 72 saat içinde 0850 360 86 74 numaralı çağrı merkezimizi arayarak öncelikle kayıt oluşturun.
    Aşağıda belirtilen belgeleri ile birlikte cihazınızın merkez servisimize ulaştırılması konusunda çağrı merkezimiz tarafından gerekli bilgilendirme yapılacaktır.
    • Ürünün model numarasını, seri numarasını ve satın alınma tarihini gösteren satın alma faturasının aslı veya fotokopisi.
    • Dizüstü bilgisayarınıza ilişkin referans bilgilerinin (ürün adı, model numarası ve seri numarası) ve irtibat bilgilerinizin yanı sıra olayın gerçekleştiği tarihi, saati ve koşulları tam olarak belirten tasdikli bir bildiri.
    • Bildirim sizin tarafınızdan yapılmalıdır ve istenen bilgileri içermeyen talepler reddedilebilir.
    • Onarım talebi gerekçesinin değerlendirilmesi için gerekli görülen destekleyici belgeleri talep etme hakkı saklı tutulur.


    ÇALINMAYA KARŞI KORUMA


    Çalınmaya Karşı Koruma, bu hüküm ve koşullarda listelenen istisnalar dışında, belgelenmiş haneye tecavüz durumlarını veya açık şiddet göstergelerini taşıyan tüm hırsızlık olaylarını kapsar.
    Ürünün çalınması durumunda, 48 saat içinde ilgili emniyet yetkililerine şikâyet dilekçesi vermeniz gerekir. Bu şikayet ihbarı, dizüstü bilgisayarınıza ilişkin referans bilgilerinin (seri numarası) yanı sıra ürünün çalındığı koşulları da belirtmelidir. Şikayet ayrıca, dizüstü bilgisayarınızın kaybedilmesi durumunu bir “çalınma” vakası olarak nitelendirmelidir.

    Lütfen olaydan sonraki 72 saat içinde 0850 360 86 74 numaralı çağrı merkezimizi arayarak öncelikle kayıt oluşturun. Aşağıda belirtilen belgelerin tarafımıza ulaştırılması ile ilgili olarak  çağrı merkezimiz tarafından gerekli bilgilendirme yapılacaktır.
    • Ürünün model numarasını, seri numarasını ve satın alınma tarihini gösteren satın alma faturasının aslı veya fotokopisi.
    • Şikayet ihbarının aslı veya fotokopisi.
    • Dizüstü bilgisayarınıza ilişkin referans bilgilerinin (ürün adı, model numarası ve seri numarası) ve irtibat bilgilerinizin yanı sıra olayın gerçekleştiği tarihi, saati ve koşulları tam olarak belirten ve tarafımızdan sağlanan forma uygun olan tasdikli bir bildiri.
    • Haneye tecavüz yoluyla çalınma durumunda, mülke ilişkin sigorta şirketine yapılan olay bildirimi ve dizüstü bilgisayarınızın çalındığı mülkün onarımı için fatura.
    • Saldırı veya şiddet yoluyla çalınma durumunda, tıbbi rapor veya şahit ifadesi.
    • Bildirim sizin tarafınızdan yapılmalıdır ve istenen bilgileri içermeyen talepler reddedilebilir.
    • Talebin geçerliliğinin değerlendirilmesi için gerekli görülen destekleyici belgeleri talep etme hakkı saklı tutulur. 


    MÜŞTERİ SORUMLULUKLARI


    Lütfen bir garanti talebiyle bağlantılı olarak dizüstü bilgisayarınızın tüm verilerinin eksiksiz olarak yedeklenmiş olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi ve bilgilerinizi bilgisayarınızdan kaldırın. Herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir programın veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden dolayı sorumluluk kabul edilmez. Müşteri kişisel bilgi ve verilerini tamamen silmiş olmak ile sorumludur. Bu konuda ayrıca bir kontrol sorumluluğu söz konusu değildir. Kâr kayıplarından veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumluluk kabul edilmez.

    PARÇA VE MALZEMELER


    Kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm dizüstü bilgisayarları veya onların parçalarını (piller hariç), tüm servis süresi boyunca ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçalarla onaracak veya değiştirecektir.
    Piller için garanti süresi parçanın doğası nedeniyle 1 yıl ile sınırlıdır.
    Bu servis kapsamında onarılan veya değiştirilen herhangi bir ürün veya parça için geçerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya üç ay süresince (hangisi daha uzunsa) garanti kapsamında olacaktır.
    Klavye değişimi gerekirse yalnızca İngilizce klavyeler veya mevcutsa, servisin sağlandığı ülkenin yerel dilindeki klavyeler sağlanacaktır.

    SERVİS SINIRLAMALARI VE İSTİSNALAR


    Taleplerin tekrarlanması halinde, tüm destekleyici belgeleri talep etme ve belirsiz ya da eksik belgelerin olması durumunda tüm talepleri reddetme hakkı saklı tutulur.
    Bu servis hiçbir yazılım için geçerli değildir. Dizüstü bilgisayarınızın bu servis kapsamında olmayan bir nedenden ötürü onarılması gerekirse parçaları, işçiliği ve masrafları size fatura edilme hakkı saklı tutulur.
    Servis işletim sisteminin, diğer yazılım programlarının ve diğer konfigürasyonların kurulumu, tüm yerinde müdahaleler, diğer ekipmanla bağlantı ve uyumluluğu içeren tüm çözümler, bilgisayar ağındaki tüm problem çözümleri ve sabit sürücüde bulunan bilgilerin, verilerin, yazılım programlarının ve yazılım paketlerinin kurtarılmasını kapsamaz. *Ürün ya da parçadaki arızanın dışında başka bir yerde yapılan servis, bakım ya da onarımdan kaynaklanması veya ürün ya da parça etiketlerinin/seri numaralarının değiştirilmiş ya da okunamaz hale getirilmiş olması durumunda bu servis ve standart garanti geçerli olmaz.*
    Aksesuarlar bu servis kapsamında değildir.
    Aktivasyon işlemi gerçekleştirilmiş olan her cihaz yukarıda belirtilen güvence kapsamlarından ilk bir yıl içerisinde herhangi birinden sadece 1 kez yararlanabilirler.
    Garanti uzatım paketi ile orijinal garanti süresinin uzatılmış olması güvence paketinin geçerlilik süresini uzatmamaktadır.
    Şirket, önceden haber vermeksizin, bu güvence paketini değiştirme, düzeltme veya engelleme haklını saklı tutar.

    Kaza Sonucu Hasar Koruması aşağıdakileri kapsamaz:
    • Kasten hasar verme veya yetkisiz onarım gibi, dizüstü bilgisayarın beklenmedik biçimde kaza sonucu hasar görmesi tanımına karşılık gelmeyen tüm olaylar.
    • Aileniz veya çalışanlarınızın yanı sıra, size ait veya sizin sorumluluğunuz dahilindeki kasti hatalar.
    • Yangın durumu haricinde, hasar gören dizüstü bilgisayarı sağlayamadığınız hasarlar.
    • Haneye tecavüz ve şiddet içermeyen çalma veya çalma teşebbüsü sonucunda oluşan hasarlar.
    • Açık ihmaliniz veya uygunsuz kullanımınız sonucu oluşan hasarlar. 
    • Dizüstü bilgisayarın size teslimatından önce veya teslimatı sırasında oluşan hasarlar. Kusurlardan ve kötü işçilikten kaynaklanan hasarlar.
    • Dizüstü bilgisayarınızın bakımı, incelenmesi, değiştirilmesi, iyileştirilmesi veya geliştirilmesi için harcamalar.
    • Dizüstü bilgisayarınızın kullanımından kaynaklanan eskime ve aşınma veya kalıcı etkiler; tıkanma, oksitlenme, aşınma veya pasla kaplanma.
    • Besleyici piller, anten, besleyici kablolar veya cihazlar arasındaki bağlantı kablolarıyla ve daha genel olarak dizüstü bilgisayarınızın açılmasını gerektirmeyen herhangi bir aksesuarla veya değiştirilebilir öğeyle sınırlı hasarlar.
    • Sizin tarafınızdan yapılan teknik değişiklikler ve onarımlar.
    • Dizüstü bilgisayarınızın kurulumu veya montajı sırasında veya montaj bir onarım kuruluşuna verildiğinde oluşan hasarlar.
    • Dizüstü bilgisayarınızın kullanım belgeleri ve talimatlarının takip edilmemesi veya uygulanmaması. 
    • Sonuç olarak meydana gelse de gelmese de, dizüstü bilgisayarınızda oluşan işletim kayıpları veya fiziksel olmayan tüm hasarlar.
    • Depremler, tsunamiler, yanardağ patlamaları, seller ve nehirler dahil su kütlelerinin taşması.
    • İç savaş, dış savaş, doğrudan veya dolaylı patlama etkilerinden kaynaklanan hasarlar, atom çekirdekleri veya radyoaktivite dönüşümlerinden ısı veya ışımaların serbest kalması ve parçacıkların yapay olarak hızlandırılmasından kaynaklanan radyasyon etkileri.
    • Hükümete veya bir kamu yetkilisine ait düzenleme yoluyla ele geçirme, el koyma, kamulaştırma, ambargo, haciz veya yıkım sonucunda oluşan hasarlar.
    • Dizüstü bilgisayarınızın taşınma sırasında uygun biçimde paketlenmemesinden kaynaklanan hasarlar.
    • Sigorta kapsamındaki hasarlar.


    Çalınmaya Karşı Koruma aşağıdakileri kapsamaz:
    • Açıklanamayan kayıplar, eksik parçalar veya yok olmalar.
    • Motorlu taşıtlarda gerçekleştirilen çalınma olayları.
    • Cihazların araç içinde bırakılması sonucu oluşabilecek tüm hırsızlıklar teminat dışıdır. 
    • Üçüncü taraflar haricindeki bir kişi veya dizüstü bilgisayarınızın çalındığı mülkün korunması ve izlenmesinden sorumlu kişi tarafından gerçekleştirilen çalma veya çalmaya teşebbüs durumu.
    • Çizikler, döküntüler, lekeler veya aşınmalar ve daha genel olarak, dizüstü bilgisayarınızın çalışmasını etkilemeyen harici parçalarda oluşan hasarlar.
    • Açık alanda, denizyolu veya karayolu taşımacılığında el çantasında taşınmayan ve sizin veya sorumlu bulunan başka bir kişinin doğrudan ve yakın gözetimi altında bulunmayan durumlar.